Praat mee over de groei van Veldhoven

Veldhoven groeit snel en enerzijds levert dit ons veel op, zoals economische groei en investeringen in de lokale ondernemer. Anderzijds geeft het ook haar opgaven, zoals woningbouw, bereikbaarheid of de vraag naar voorzieningen. Graag gaan we als GroenLinks & PvdA hier met jullie het gesprek over aan. Wat merken jullie van deze groei en hoe kijken jullie hier tegenaan, dat horen we graag! We beginnen in Veldhoven-dorp en willen hierna langs in andere wijken!
Waar: gemeenschapshuis d’n Bond
Wanneer: 5 juni 2024. Inloop om 19:00, start om 19:30
Na een korte inleiding gaan we het gesprek aan op basis van enkele lokale stellingen. Daarna is er een nazit met borrel.
Daarnaast is er op 10 mei ook een bijeenkomst in de Veldwijzer. Daarin komt Mohammed Chahim naar Veldhoven toe. Hij is de nummer 2 op de kandidatenlijst van GroenLinks & PvdA voor de Europese verkiezingen. Een interessant programma, waarvoor nog plekken beschikbaar zijn!
Hopelijk zien we jullie 10 mei en 5 juni!
Voor meer informatie of aanmelden voor de bijeenkomst van 5 juni: https://forms.gle/vaFPN9uccfMSdbn28 of mail naar w.mandos@gemeenteraadveldhoven.nl
Nog aanmelden voor 10 mei? Doe dit via de volgende link: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx…