Praat mee over de groei van Veldhoven!

Meld je aan en praat mee!

Veldhoven ondergaat op dit moment een enorme groei, en dat merken we allemaal. Deze groei levert ons enerzijds veel op. Neem alleen al de economische groei voor deze regio, en daarmee ook onze lokale ondernemers en horeca. Tegelijkertijd brengt het ook haar uitdagingen, zoals de krapte op de woningmarkt, drukte op de wegen en grote vraag naar voorzieningen zoals huisartsen, kinderopvang en onderwijs. Als lokale politiek zijn wij met deze thema’s bezig, waarbij de kern volgens ons neerkomt op de balans vinden tussen groei en het welzijn van onze inwoners.

We zijn benieuwd hoe jij kijkt naar deze ontwikkelingen, hoe deze jou raken en hoe jullie vinden dat wij hier als lokale politiek mee om zouden moeten gaan. Daarom gaan we op luistertour in de wijken! We beginnen in Veldhoven-dorp en gaan graag het gesprek aan!

Waar en wanneer: Gemeenschapshuis d’n Bond. Woensdag 5 juni 2024.

Programma: Inloop vanaf 19:00 en start om 19:30. Inleiding door Jeroen Rooijakkers, wethouder gemeente Veldhoven, en Wessel Mandos, fractievoorzitter GroenLinks & PvdA Veldhoven. Gesprek aan de hand van Veldhovense stellingen met een mogelijkheid tot napraten tijdens een afsluitende borrel!

Aanmelden kan via de volgende link: https://forms.gle/y6RZMVnt4PTkpuUa7, of door te mailen naar w.mandos@gemeenteraadveldhoven.nl