Kledingveiling Veldhoven

WIE veilt nieuwe kleding
Voor de Voedselbank

De familie Maessen, van kledingzaak WIE in de Kromstraat, kreeg onlangs van haar leverancier 30 gloednieuwe showexemplaren uit de 2020-zomercollectie. Wat doen we ermee, was de vraag. Verkopen? Nee, we maken er een ‘superleuke actie’ mee voor de Voedselbank Veldhoven. Die doet geweldig werk voor gezinnen en gaat iedereen nauw aan het hart.
De 30 kledingstukken, alle maat M, waren – op het  moment van schrijven – ruim acht dagen in de veiling. Het openingsbod per artikel is € 10,00; opbieden kan per € 2,50. Op Facebook en in de winkel deden tot nu toe al ruim 3.600 bieders mee. De veiling loopt morgenavond (30 april) om negen uur af. Dan weten WIE én de Voedselbank de opbrengt exact. Richting € 1.500 hopelijk.
De ‘superleuke actie’ is voor de Veldhovense PvdA in ieder geval een Groot Compliment waard. Blije gezichten dus bij (v.r.n.l.) PvdA-fractievoorzitter Wim Meijberg, Eefje, moeder en Femke Maessen en fractieondersteuner Rian Bolt