GroenLinks & PvdA steunt het werk van de Stichting Voedselbank

Dat Stichting Voedselbank Veldhoven een waardevolle bijdrage levert aan de Veldhovense samenleving is wel duidelijk. Maar dat De Voedselbank nu in Veldwijzer onder één dak is gevestigd met Bureau Sociaal Raadslieden, stichting Leergeld, SWOVE en Cordaad Welzijn is misschien nog niet bij iedereen bekend.

GroenLinks & PvdA vindt het dan ook de hoogste tijd om hier verandering in te brengen! Op 18 november vertrokken onze steunfractie leden Metha Visser en Rian Bolt dan ook naar de Sterrenlaan om in gesprek te gaan met voorzitter Peer Willemse.

Tijdens dit gesprek kregen zij inzicht in wat er speelt binnen de Stichting Voedselbank en waar behoefte aan is. Alle aandachtspunten kwamen uitgebreid aan bod. De volgende stap is om samen af te stemmen welke input bruikbaar is voor ons verkiezingsprogramma in het sociaal domein.

Na afloop werd het Groot Compliment uitgereikt. Niet alleen als dank voor de tijd en de leerzame rondleiding, maar vooral ook voor de waardevolle bijdrage die de Voedselbank levert aan de Veldhovenaren die het zo hard nodig hebben.

Rian Bolt, Peer Willemse & Metha Visser