Frans Hofmeester

Wie ben ik?

Na Leusden, Bladel en Eindhoven woont deze geboren Hagenaar (1938) al ruim 24 jaar in Veldhoven. Voor inwoners van Bladel en Veldhoven én de PvdA zette ik me in als raadslid en wethouder. Dankbaar werk, want je kunt mensen helpen. Ook ben je in staat vorm te geven aan plannen die de gemeente en de bevolking ten goede komen. Maar teleurstellingen waren er ook, al was het alleen maar omdat Keulen en Aken niet op één dag zijn gebouwd.

Waarom GroenLinks & PvdA Veldhoven?

Zeker in de Veldhovense politiek staan GroenLinks & PvdA dicht bij elkaar. Daarom is het beter onze krachten te bundelen. Zo kunnen we met een stevige linkse fractie de belangen van de Veldhovenaren in de gemeenteraad, maar daar niet alleen, verdedigen. Zo kunnen we ook beter onze slogan waarmaken: een sociaal en groen Veldhoven.

Wat draag ik hieraan bij?

Zelf kan ik putten uit vele jaren ervaring om als senior adviseur collega’s te ondersteunen en waar mogelijk te inspireren bij de veelheid van taken die de nieuwe fractie te wachten staat.
Geen leeftijd staat in de weg om idealen in te zetten… om kennis en kunde  in onze nieuwe, aangesterkte ploeg te steken. In ons verkiezingsprogramma is het stevige fundament te lezen voor een goed beleid op veel fronten. Dat we daarop konden bouwen, bewijst de praktijk keer op keer, of we nu in de coalitie of oppositie ‘zitten’.

We/ik ga(an) ervoor.

Contact me als je denkt dat ik iets voor je kan betekenen.